Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą dołączyć do programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością", mogą składać swoje zgłoszenia do 21 sierpnia. Wymagane dokumenty to wypełniona karta zgłoszenia, karta czynności oraz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, które należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Szemudzie.
Program "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" ma na celu zapewnienie wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz integracji społecznej osób niepełnosprawnych. Asystenci osobiści mogą pomagać w różnorodnych czynnościach, od dojazdów w wybrane miejsca, przez zakupy, aż po wsparcie w załatwianiu spraw urzędowych.
Adresatami Programu są:
Więcej informacji, i możliwość pobrania potrzebnych dokumentów na stronie GOPS Szemud.
Lubisz czytać, oglądać co przygotowaliśmy?
Wesprzyj naszą redakcję w działaniu! Przez Twoją pomoc możemy się rozwijać.